Overslaan naar inhoud
Nederlands - Nederland
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Reparatieverzoek

Hoe werkt het aanvragen van een reparatie verzoek?

Je kunt eenvoudig een reparatieverzoek indienen door het formulier in de aangegeven link in te vullen. Vul hier uw postcode en huisnummer in, waarna u het stappenplan volgt om de reparatie aan te vragen. Het stappenplan helpt je stap voor stap door het proces. 

Klik hier om een reparatie verzoek aan te vragen.

Je kunt ook via de LIV app eenvoudig een reparatieverzoek indienen. Vul de benodigde gegevens in en het verzoek wordt direct doorgestuurd voor snelle verwerking.

Heb je geen toegang tot de LIV app? Neem contact op met app@livresidential.nl. 

Mocht je willen weten welke reparaties bij jouw als huurder horen en welke bij de verhuurder, dan kun je de relevante informatie vinden via de gedeelde link.
 
 
Vragen?
Neem gerust contact op met het LIV-team. We helpen je graag verder.